zeynaa16 Aşılama+10.günüm adet sancısından farklı sancı sabaha kadar sürdü normal mi acaba? Daha önce yaşayan oldu mu?
Dinolisoo zeynaa16 aşılama yapmadım ama tutmuşsa eğer normaldir olması. Bence test için acele etme. 14 gün bitmeden test yapmayın
guliz20 birdilektut15 aşılamanın 11.günündeyim ve bugün kanamam oldu şişkinlik ve mide bulantısı var niye olabilir
birdilektut15 zeynaa16 pcostum aşılama yapıldı ilk aşılamam tuttu çok şükür canım adetimin 2.günü gonalf iğnelere başladık yumurtam büyüyünce çatlatma iğnesi vıruldum sonra aşılamam yapıldı aşılamanın 10.gününde de pozitifti testlerim
Dinolisoo zeynaa16 ben çatlatma iğnesi yaptım o günden hep sancılarım oluyordu. Gece kaç defa sancıda uyandığımı hatırlıyorum sonrasında hamile olduğumu öğrenmiştim. Araştırdığımda yerleşme vs olduğunda normal ola biliyormuş o ağrılar
zeynaa16 birdilektut15 kaç tane yumurtan gelişti gonalf yi kaç ölçüde vurdun bide? Adına sevindim bende bekliyorum sabırsızlıkla. 11.günüm benimde pcosum aynı durumdayız hemen hemen. Ağrın oldumu hiç ben dün çok sancı çektim. Kanama falanda yok
Forumcu guliz20 benimde bugün 9.günüm aynı şey bende de oldu sabah leke gelmişti şimdi sildikçe peçeteye geliyor çok az miktar siz test yaptınız mı