Kızlar isim konusunda çok seçiciyim Ayşe Hüma, Amine Gülce, Gökçe, Aybilge derken dün de bir arkadaşımın önerisi ile kulağıma çok tatlı gelen ve anlamı da takva ile günahlardan sakınarak yaşayan anlamına gelen Eslina ismini buldum hemen eşime soyledim ve daha güzel bir şey olmalı diyor. Nesi var diyorum daha güzel bir şey bulabiliriz diyo🙄 kendi bulduğu isimler Hüma, Bilge filan. Sizce benim dediğim isim kötü mü?🥹