Yürüyemiyorum bile çok zorlanıyorum magnezyum kullanıyorum kullanmaya başlamadan önce ağrı gibiydi ama şuan bıçak saplanması gibi olmaya başladı yararı olmadı açıkcası en iyilerinden bir tanesini kullanmama rağmen ilk bebeğinde böyle bir sorunum yoktu neden olur bilgisi olan var mı