merhaba, ben de tup bebek 25+ dayim. doktorumuz ankarada prof, ozellikle sorduk tup bebek normal dogurabilir mi diye. anne rahmine tutunduktan sonra kendiliginden olusan gebeliklerden hicbir farki yok, her gebelik kadar riski var demisti bize.. suan ki kadin dogum doktorum da normal dogurtmayi planliyor gidisatta herhangi bir aksilik cikmaz ise..