nrgizz Ben 8aydir evliyim ve bebek olmuyor nedense, reglm her ay vaktinde oluyordu amma evlendikden 1.2 ay sonra ilerlemeye başladı mesela ayın 5ise öbürü ay 9 .9 ise 15 git gide ilerliyor neden böyle bilen varmı?
minnakpopuslar nrgizz döngü düzen değişmesi çok normaldir ekstrem bir durum yoksa tabiki. Buradan etkiler yada etkilemez diyemeyiz jinekolojik muayene ile doktorunuz belirler bunu
akkoyun21 nrgizz nrgizz o çok normal zamanla yerine oturacak bende de öyle olmuştu şimdi düzenli bir şekilde oluyor
Busraaaakkk nrgizz Ben hamileyim şu an, düzensizlik rahmin kendini gebeliğe hazırlamasından demişlerdi burada bana. İlgisi var mı yok mu bilmiyorum ama değerlerim normaldi sürekli kontrole gidiyordum 4 aya hamile kaldım
nrgizz akkoyun21 bisey dicem ben pek bilmiyorumda hamilik hakkinda bana yardm ede bilirmisiniz? Mesela 8 aydr olmamasi normalmi? Ben 8 gun gecikdim adetde hamilik sandm amma sabahsi gunu regl oldum cok sasirdm neden oldu boyle sizce? ilk defadir bu son aylarda boyle gecikoyor ama sonra oluyor bende her defasinda hamilelik diye seviniyorum
yagmur2554 nrgizz arada böyle gecikmeler olmasi normal gebelik isteme sürecine girince oluyor öyle ama siz hormonlariniza tuplerinize baktirin yinede doktorlar bir yila kadar normal karşılıyor biraz kafanızida rahatlatin
nrgizz yagmur2554 bide bisey dicem bu uyguluma var ovulasyayi hesapliyor ve gununude soyluyor FLO belki bilirsiniz o gun geldiginde ne yapmaliyiz?tam anlamiyorum hic ovulasyo nedir bilmiyorum tam
yagmur2554 nrgizz ya o belli Birgün söyler yani size tavsiyek ovulasyon testleri var eczanelerde satılıyor instagram da bir gebenin günlüğü var ebru hanim onun ovulasyon testleride var onlardan kullanıp kendi yumurtlamanizi görün o günleri cinsel iliski ile degerlendirin demek oluyor