Gizemkrky Spiral var ama 16 gündür adetim gelmiyor. Adet günümden 5 gün önce 1 2 damla şeklinde lekelenmem oldu.
rainbowdash Gizemkrky canım test yap hemen benim de 14 gün gecikti test yaptım kopkoyu çıktı kan verdim hamileymişim spiral kaymış ve daha doğum yapalı 6 ay oldu bu 2. Bebeğim olcak🥹
asya8melek rainbowdash be sezeryan olmama rağmen 6ay sonra hamile kalmıştım çokta zorlanmadım canım inan ki Allah yardım ediyor gerçekten bir şekilde
Sensedim Gizemkrky spiral lekelenme düzensizlik yapabiliyor bende sürekli lekelenme yapmıştı cikarttirmisdim yinede bikere daha test yapıp yoksa ona göre çaresine bakarsın
asya8melek rainbowdash benim arkadaşım spiralle hamile kaldı ama spirali çıkarmadı doktoru sende çıkardılar mı