Hamileliğimin 38. Haftasında çatı muayenesinde zorunlu sezeryana karsr verildi bugun sezeryan oldum ameliyat kolaydı ama sonrası zor dikiş yerlerim cok acıyor bebeğime kalkamıyorum ilk gün böyle zor diğer günleri bilmiyorum..
Hamileliğşm boyunca kaygı bozukluğum yüksekti
5.haftada bir kerelik kanamam oldu sonrası leke
2 li tarama yüksek risk cıkmıstı fetal dna yaptırdım sonuc temizdi
Progestan fitil ve mantar enfeksitonum vardı bundan mıdır bilmem sulu aktıntım coktu hep su kaçapı var sanıyordum değildi çok şükür
Bebek harkeetlerini hissedince 30 dna önce düzen olmadığı için cok panik olduk doktora gittim
Öyle böyle çok şükür bu süreci bitirdim bebeğimi
kucagıma aldım darısı bütün hamilelere ::))