Shrrrr Haftadayım. 3. bebişim gelecek inşallah. Ama kendimi çok yorgun hiç bir şeye yetişemeyen be bu aralar çok takıntılı ve mutsuz hissediyorum. Depresyona mı giriyorum acaba
Shrrrr Zeynepow Umarım. Son 1 hafta yoğun bir şekilde arttı. Demir eksikliği var acaba ondan falan mı kaynaklı diye düşensem de bu moddan çıkamıyorum