Tüp bebek yaptırdım ilk de tuttu cumadan beri 2 günde bir kan veriyorum 28 kasım cuma 198 çıktı 30 Kasım pazar 458 çıktı 2 aralıkta da 971 çıktı şimdi 4 aralıkta tekrar kan vercem katladığı için doktorum 1500 üstünde keseyi görürüz dedi siz ne diyorsunuz son betama göre kaç haftalık sizce ☺️