Denizaydin06 Merhaba 33+4 hamileyim kansızlık yaşıyorum ilaçla düzelmedi Demir taktılar damardan hala düzelmedi doktorum dahiliyeye yönlendirdi Oda hiçbir şey demedi kanım 8.7 doğuma az kaldı böyle bir durum yaşayan varmı lütfen çok korkıyorum
Havin49_ Denizaydin06 8 aşırı düşük bir değer değil ilaclarini düzenli kullanarak tekrardan kan serumu vererek yükseltilebilir
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Denizaydin06 korkma canım benimde doguma 1 ay kalmıştı kanım 7di aşırı korkmuştum her sabah aç karnına pekmez yedim o korkuyla yiyebildigim kadar ama allahın izniyle bişey olmadı pekmez kuru siyah üzüm ye
Havin49_ Dinolisoo senin iyi cnm çok düşük değil benim 6 olmuştu doktor aşırı düşük dedi hem kan hem demir serumu yapılmıştı
Dinolisoo Havin49_ 12 olması normal sanırım ama 9 da biraz düşük ama kötü değil demişti doktorumda. Bildim bileli kan azlığı var bende çocukluğumdan beri yükselmiyor asla
melaly Ben kansızlık sorunum vardı ve sezaryen oldum. Doğum sonrası 2 ay bel , bacak ağrısı ve aşırı halsizlik yaşadım. Sonra düzeldi.
Quen_14 Denizaydin06 benimde 7.4 dü serum taktılar serumdan sonra ilaca da devam ettim ve ilacı c vitaminiyle aldım emilimini artırdığı için 11e çıktı ilaçta sıvı rengi kana benziyo tüp şeklinde bi ilac ismini bilmiyorum bende en başından beri kansızlık yaşıyorum serumdan önce feci baş ağrısı halsizlik iştahsızlık vardı artık yok
Quen_14 Denizaydin06 birde doktorların ilacı verirken söylemeyi unuttuğu şeyler var mesela aç karna alıyorsan ilacı en az 1 saat süt ve süt ürünü tüketmemen gerekiyor çünkü bütün etkisini kaybediyor sabah gözümü açtığım gibi içiyorum biraz ev işi kahvaltıyı hazırlamak derken 40 dk 1 saat civarı geçiyor sonra kahvaltı yapıyorum
3bebekliannee Denizaydin06 benim 3 ay önce 3.5 çıkmıştı demirim 😏 doktor demir ilacı verdi her akşam yatmadan önce bi tane aldım şükür normale döndü hâla kullanıyorum
Baklavaseverim Denizaydin06 8.7 ileri derece saymıyorlar 8 sınır 8’in altı ileri derece damardan verilen ilaçlar 1 ay sonra etki ediyor 3 defa ferinject takıldı doğuma yakın 10 oldu kanım