meerrvv bende aynı durumdayım 18 kusurlerde detaylıya girmiştim erkek demişti 20 haftalık ken doktorum kız dedi detaylıya erken gitmişim sanırsam 15 aralıktan sonra perinotolojiye gidecem onda belli olur inşallah kesin bende bir şey alamıyorum ocakta 4 yaşına girecek oğlum birde kışımız olsun istiyoruz sağlıklı olsunda, ama doktorlar bir erkek bir kız deyince insanın duyguları aklı karışıyor gerçekten 🫠🫠🫠