Kizlar moralim çok bozuk 29 Kasım’da. Doğum yaptım sezeryanla ama bebeğim biraz solunum sıkıntısı çekiyormuş yeni doğan yoğun bakımda kilosu herşey gayet iyiydi işte solunumda yatırdılar başınıza geldimi kaç gün kalır yada kaç hafta ben çok korkuyorum kötü bir haber gelecek diye diken üstündeyim doktor durumu iyi ama sdc nefes sorunu var heranda cikarabilirz ama ben yinede korkuyorum ilk goturduklrinde doktoru illa anne sütü istemişti ilk gelmedi bizde mama yolladık Aptamil. Bugün yine konuştuk doktorla yine ısrarla anne sütü istedi biraz yolladık neden ısrarla istiyo acaba içince hemen toparlansin diyemi istiyor yardımcı olur musunuz. Başına gelen varmı