Merhaba benim ilk gebeligim preklemsiden dolayı 31 hafta da oldu . Şuan ikinci gebeliğim ve kan sulandırıcı iğne başladım benim gibi preklemsi anneler ikinci gebeliklerinde de Erken doğum riski taşıdılar mi çok merak ediyorum açıkçası biraz endişe ve korku doluyum .. neler bekliyor iğne ve ek ilaçlar işe yarıyor mu ? Bilgi almak istedim .. sağlıkla zamanında kavusalim evlatlarımıza .. 💐