Kızlar bu hareketlerini hissetme meselesine çok kafam takılıyor. Dün hareket hissettim bugün hiç hissedemedim. Yani bir şeyler hissediyorum ama çok derinden gibi hareket gibi değil normal mi? Oğluma hamileliğimde not tutmuştum şöyle yazmışım 19-20 hafta bir gün hareket hissediyorum ¾ gün yok . Demek ki normal diyorum ama aklım da takılıyor