mizginsu 29+4 deyim halen ilk günki gibi mide bulantısı ve kusma var. Koku hassasiyeti kısmen geçti. Prilam kullanıyorum. Bazı geceler uyumadan içmeyi unutuyorum ve ertesi günüm kâbus gibi geçiyor. Benim gibi olan çözümü olan var mı
Gks_01 mizginsu 3. Ayda geçecek sanıyordum kendimi böyle teselli ediyordum yazıyı okuyunca ağlayasım geldi çok zor gerçekten mide bulantısıyla yaşamak 🥺
Quen_14 mizginsu ilk hamileliğimde doğurana kadar bulantım vardı buzdolabındaki herşey küfleniyodu yemek yapamıyodum buzdolabının kapısını açamıyodum hatta doğurunca geçti önceden dere otunu çok seviyodum ama hamileyken kokusu garip geliyodu yiyemiyodum malesef doğuralı nerdeyse 4 yıl oldu hala dereotu yiyemiyorum🥲
3kedili2bebekli mizginsu malesef çözümü yok önceki hamileliğimde 32 haftada doğurdum doğuma giderken bile kustum şimdi yine hamileyim 14 haftaya giricem 2 gün önce öğlen ilaç içmeyi unuttum diye dün akşama kadar kustum ilaç bile içsem kustum dün uyku sersemi ilaç içip yattım da bugün daha iyiyim şükür
Esinbrn Benim de 20. haftaların başında geçmişti 30. haftada tekrar başladı ikiz gebelik bebeklerin yönü değişince mideye baskı yapmaya başlamış o yüzden
merymomy Bacım 37. Hafta hala bulantım var geçmiyo maalesef 🥹 ilk hamileliğimde ameliyathaneye götürürlerken yolda sedyeyi batırmıştım 😁