Ayssa202 dış gebelik yaşamış biri olarak yorumlayım, bu değerlerle dış gebelik olmuyor, çünkü dış gebelikte değerler plato çiziyor, bi yükseliyor bi düşüyor, şükür ki sizde düşme vs yok, muhtemelen sağlıksız gebelik, vücut kendisi atmaya çalışıyor olabilir, değer 1.500 üstü olupta halâ kese görünmüyorsa kimyasala dönüşmüşte olabilir, kimyasalda yaşamıştım yüksek değerle, düzenli katlanarak artıp sonra düşüşe geçmişti, kendi kendine sonlanmıştı, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah, sizi yormadan yıpratmadan hayırlısı neyse o olsun 🙏🏻