smyyglgnn imkanın varsa yaptır bence allah korusun kötü bir şey çıkarsa da illa aldıracaksın diye bir şey yok , doğduğunda rahatsızlığını bilir ilk günden ona göre tedbirini alırsın. Bir yakınım çocuğun genetik rahatsızlığını çocuk bir yaşını tamamlamaya yakın öğrenebildi. Gelişimi için tedaviye çok geç başlamış oldular sonuç iki buçuk yaşında aynı genetik rahatsızlığa sahip çocuklar erken tanı alıp yaşıtlarından bi farkı yokken bu çocukcağız daha yürüyemiyor bile. Ben de yaptırdım sonuç temiz geldi kafam rahat hiç değilse doğuma kadar genetik hastalığı var mıdır diye düşünmeyeceğim