seydaliva Merhaba kızlar 8. Haftadayım ve 3 gündür lekelenmelerim var kahverengi renkte , bugün dr gittim enfeksiyonun var bu yüzden olabilir dedi bebeğimin durumu iyiydi ama halen daha içimde bir korku var başına böyle birşey gelen var mı
Daisyy000 seydaliva Merhaba bende 4-9 hafta aralığında yaşadım. İlk gebeliğimde başıma gelmediği için her gördüğümde çok korkuyordum.. Şimdi 36 haftalık olduk 🤍 Demek ki yaşanabiliyormuş 🌸
Dinolisoo seydaliva şuan doktorun öyle dediyse bekle. Eğer pembeye yada kırmızıya dönerse mutlaka doktora görün
hakkah24 seydaliva 7. Haftada neredeyse pıhtı şeklinde kırmızı renkte oldu ve 11. Haftada kahverengi lekelenme yaşadım. Kanama olduğu zaman progestan kullandım bittiğinde kestim. Çok şükür şimdi yürüteçte ordan oraya fırlıyor 🤣 Korkma desem de zor biliyorum ama doktor kontrol etmişse korkma ben öyle durumlarda hemen acilde alırdım soluğu sonra içim rahatlardı kanama devam etse de korkmazdım.
sevgidemrr Merhaba canım ben de 8 haftalık hamileyim ben de de enfeksiyon var ama kahrengiye nazaran sarı akıntılarım oluyor dr her şey yolunda dediyse güven doktoruna ve sürekli yat ağır hareket yapma dinlen bol bol su iç ihmal etme su içmeyi
Yldz_2025 seydaliva siz negatifseniz eşiniz pozitifse kan uyuşmazlığı oluyor ciddi bir durum o zaman da kanama olabiliyor başıma geldi o yüzden diyorum