gebelk evet doktor 1 yıl bekleyelim dedi 1 yıl içinde olmazsa tedaviye başlarız dedi gebelik oluşmadı sonra rahim filmi çekildi tüpler açık dedi birazda öyle zaman geçti artık olmayınca tüp bebek merkezine yönlendirildim orda klomen verdi doktor ilk ay hamile kaldım ama düşük oldu 3 ay sonra yine klomen kullandım hamile kaldım şükür sağlıkla kucağıma aldım 4 yaşında kızım