Mmtomyr Bebeğim 2 buçuk aylık şiddetli gaz sancıları çekiyo relactaz kullanıyodum bu gece bitti kullanıp memnun kaldığınız gaz damlalarını önerebilir misiniz yarın almam lazım
Mmtomyr zeyyneepp kaç damla olarak kullanıyodun ve kabızlık yaptı mı ekstra kabızlık sorunu da var çünkü
zeyyneepp Mmtomyr aradan 4 yıl geçti inan hatirlamiyorum bi doktorunuza danışın isterseniz umarım biran önce geçer