bebek61_ hayatsu_ eşler giremiyor.2inci çocuğuma gebeyim eşim doğduğu gün girdi içeri odaya o kadar onun haricinde hiç içeri girip göremedi
cinderella hayatsu_ bizde öyle yapıyoruz normal de devlet kpntrolündeyim ama eşim görmek istediği zaman özele gidip görüyoruz 😂😂
Gamzeee__ Nasipse-6 bize denk gelmedi ilk çocuk ful özeldi Dr kendi davet ederdi eşimi suan devlete gidiyorum 2-3 defadır ricada ettik resmen burnundan soluyorlar şanslısınız
Nasipse-6 Gamzeee__ bazıları almıyor evet hatta bir kaç hastayı birden alıyor içeriye ama son gittiğim doktor tek tek alıyordu eşin de gelebilir dedi
ayseveysel hayatsu_ eşimde geliyor kontrollere benle ,doktora söylüyorum eşimde girebilirmi diye izin veriyor her seferinde
ayseveysel hayatsu_ o konuda şanslıyım doktorumuz çok iyi özelde gibi hissettiriyor. Bir hastadan başka kimseyi almıyor bişi soran olursada kapı ağzında dinliyor kapıda bekle hasta çıkınca bakarım diyor.
Fatmanur_0416 hayatsu_ hiç sorma ya vallahi insanı perişan ediyorlar yani o adamcağız köşede bebeğini görse size ne zararı dokunacak halen anlamış değilim 😅