Benim de enfeksiyonum var. Bana da yazdı doktor. Ne kadar sürede etki ediyor. Enfeksiyon bende belden girip karnımdan çıkan sancı yaptı. Sürekli her 8 dk da bir tekrarlayan sancım var. Doğum sancısına benziyor. Nst de sancı görünmüyor. Mahvoldum artık..