Kizlar suyum geldi şüphesiyle acile gittim nst de sancı cikmadi bebeğin suyu da iyi alttan bakicam dedi bende usg yapicak sandım.Meger çatı muayenesi yaptı beni bilseydim kabul etmezdim.Erken doğumu tetikliyor leke yapıyor vs demişler.Geleli bir saat falan oldu ve yavaştan kasıklarım ağrımaya başladı.Beni biraz rahatlatin nolur.Dogumu tetikler mi bu kontrol