Merhaba kızlar
Bende mi bu problem var yaşayan var mı acaba ama 18.haftadayım kasık ağrılarım var 14.haftada Serklaj oldum aşırı gaz sancısı çekiyorum ama bu böyle bıçak sağlama gibi ağrılar oluyor + olarak doktorum dün Plesanta doğum kanalını kapatıyor dedi çıkar ama dinlen dedi. Bir de rahim ağzında sanki spekulum ile açarlar ya onun gibi ağrı oluyor
Bunları yaşayan var mı? Doktorumu çok daralıyorum normal diyor ama artık ben aşırı pinpiriklenmeye başladım ya