Dgkfj5 evet üç hafta önce bende yaşadım bunu ve o gün yumurtlama günümmüş sekiz saat içinde hap aldım ama bugün adetim bir hafta gecikince biraz evvel test yaptım pozitif yarın kan tahlili vereceğim kızım Nisan da üç yaşına girecek ve henüz düşünmüyordum napcam bilmiyorum mutluyum ama ağlıyorum malum ülke şartları tabiki vazgeçmem bir sene önce sonra sağlıkla gelsin ama korkum var içimde kızlar ülkemiz çok kötüye gidiyor