zeynaa16 Aynı durumu yaşayan varmı acaba? 10.günüm aşılamada regl tarihime 1 hafta var. Hiç iyi değilim kızlar tecrübesi olan yazsın lütfen ?
3kedili2bebekli zeynaa16 dinlenince geçen bir ağrı mı bir de progestan kullanıyor musunuz o da ağrı yapabilir
zeynaa16 Blgnnnnn benimki adet sancısı gibi aralıksız yok böyle birşey ilaç falanda alamıyoruz durum belli değil diye.
eyl120_ Bir ihtimal sizinki tutmuş olabilir kizlar cnku benimde 10 uncu gu.agrilarim oldu ve tamamen ümitsiz oldum için aklımdan çıkmsti tedavim 14 üncü gün biraz midem falan kötüydü ekşime iştahsızlık vardı bı test yaptım cikdi 4 gün daha bekleyin 😊