Kahverengi bebeklerim__ sevindim bir yazı gördüm 4 yaş aşısından sonra havale oldu 7 yaşında aşı 4 yaşamı çekilir diğe ondan dolayı korkmuştum
ru_a6 Yaptırdım hiç bişey olmadı ilk aşılar gibi ağır olmuyor hatırlatma dozları olduğu için hiç bişey olmadan geçiyor
Kahverengi ru_a6 yazılanları okuyunca içime su serpildi inşallah bizimkide kolay geçer yarın yaptıracağız
Kahverengi vahsikelebekk inşallah bizimde iyi geçer birazdan götüreceğim hep sosyal medya yüzünden evham yaptım