ssbbbsss Yarın sabahtan nasipse ameliyata giriyorum. Anestezi olayını doktor ile konuşup karar vericem ama spinal olur gibi duruyor ama korkuyorum her sürecinden. Var mı tavsiyeniz ameliyat sırasında ve sonrasında🥺
badeninkardesi ssbbbsss öncelikle Allah yardımcınız olsun. Ama korkmayın gerçekten ben spinal oldum birkaç saat sonra ayağa kalktım. Evet ameliyat sırasında biraz panik yaptım ama hemen sakinleştiriyorlar zaten. Cidden hiç korkmayın 15 dk da bitiyor
aprilbaby ssbbbsss patik ve kahve almayı unutma ameliyattan çıkınca üşütünce kötü oluyor ve kahve de anesteziyi atmak için çok iyi geliyor
Bebivekedi ssbbbsss yarın bir haftam oluyor spinal oldum gayet güzel geçti sakinleştirici veriyorlar zaten duruma göre ben alınca 10 dk sürdü sandım zaten bebek hemen çıkıyor onu düşünüyorsunuz çok güzel geçiyor o belden iğne asla acıtmıyor sonda da aynı şekilde hiç acı yok bol kahve su ve hoşaf öneririm gaz çıkarmak için kayısı hoşafı bana çok iyi geldi
aprilbaby ssbbbsss yani ben çabuk üşüten biriyim ondan dedim ama çorap yeterli derseniz size kalmış kolaylıklar dilerim
damlabarlas Spinal çok rahat geçiyor bence panik yapmamaya çalış ve anın tadını çıkarmaya bak bebeğini hayal et hemencecik geçicek inşallah kahveni unutma çıkınca içersin bir de hoşaf yapabilrsin gaz çıkarman gerekicek çok işe yarıyor
sdfdml02 ssbbbsss ben dün oldum çıktım hiç korkulacak bişey yok inan ki kafamda neler kurdum bir bilsen boşa kuruntu yapmışım. Şimdi bebeğim ile evimdeyım çok şükür
Arimimi Bende cuma günü sezeryan olacağım hiç korkma benim 2.olacak Spinal iğnesini hissetmiyosun bile ilk 5 dk bebeği çıkarıyorlar o an zaten dünya yıkılsa umrunda olmaz sağlıkla gelsin hepimizinki