Gzd45 tabikide riski var . Tabi bunun erken dönemlerde 19.20 haftalıkken takip ediliyor çıkıyor yukarı hamileliğin son zamanlarında risk taşıyor kanama çok olacağından normal Doğum kesinlikle yasak Allah korusun annede bebekte kaybedilebilir . Sezeryan olunca Allah’ın izniyle sıkıntı olmuyor .benimde 2.cocugumda yakındı ama 19.haftamdaydı sonradan çıktı yukarıya