Benim cinsiyetim 4. Ayda belirsizlik vardı şuanda 5. Aydayım aynı belirsizlik var tatlı asla yiyemiyorum ilk haftalarda midemi bulandırıyordu normalde şekeri tatlı olsun çikolata olsun aşırı severim kaşık kaşık Nutella yiyen biriyim ama hamileliğim boyunca misafirlik dışında hiçbir tatlı yememişimdir şuanda mesela doktor bazen kontrole gelmeden çikolata ye gel diyor onu bile zar zor yiyorum herkes ayşe yolda geliyor diyor ama allah bilir tabikide sağlık olsun önemli olan o