Herkese merhaba amh değeri düşük olupta gebe kalmaya çalışan bacılarım için yazıyorum❤️
Şu an 33yaşımdayım bu benim 2.gebeliğim devlet hastanesine gittiğimde beni direkt olarak tüp bebeğe yönlendirdiler bende zaten çocugum oldugunu ve tüp bebek yapmayı düşünmediğimi söyledim sonrasında aşılama vs yapabilmek için rahim filmi ve eşimden sperm örneği istediler bende rahim filminden korktuğum için gitmedim ve farklı bir özel hastaneye gittim oradaki doktor bana 6ay denememi olmazsa sonra aşılama yada yumurta çatlatma deneriz dedi. İyi ki özelde ki doktoru dinlemişim çok şükür 5.ayda doğal yolla gebe kaldım umarım isteyen herkese nasip olsun ben artık kesin olmaz gözüyle bakıyordum ama oluyormuş🫠🥰