Bugün afedersiniz ama iki kez kustum ve kusmanın sonlarına doğru baya kan geldi koyu renkte ve kötü bir tat vardı.mide asidinden dolayı boğaz tahriş olurmuş kanama olabilirmiş öyle yazıyor internette.vajinal kanama olmadığı sürece sorun olmazmış Allahın izniyle 🤲başına gelen varsa lütfen paylaşabilir mi.yinede korkuyorum.kontrolüm 2 gün sonra doktoruma söylicem ama sizede sormak istedim