burcuznp Doktorum 4. Gün bugün 4 tane embriyo gelişimi gününe uygun dedi ama bekleyeceğiz dedi 6. Hatta ve 7.gune de bekleyebiliriz dedi sizce bu nedir iyi birşey mi
buse76 burcuznp evet çok iyi 6. Günü duydum ama 7. Günü duymadım şöyle düşünün ne kadar uzun süre yaşayabilirse o kadar iyi embriyo açısından hadi gözün aydın inşallah sıra transferde
burcuznp burcuznp bekliyorum bugün embriyolar için beşinci gün, gün sonunu bekleyeceğiz dondurmak için dediler güçlerini izlemek icin
burcuznp buse76 rahim kalınlığı falan ayarlamak lazım dedi doktor Onlar olursa tutma olasılığı ne olur acaba
buse76 burcuznp yani o konuda bişey diyemem zatenpnun için ilaç felan kullanıyorsunuz inşallah pozitif olacaktır içinizi ferah tutun
Miniminibirler burcuznp canım benim izliyorlardır embriyoları. Gelişiminin devam etmesi güzel demek ki umut vaadediyor. Benim de 2 tane embriyom 6.gün blastokist aşamasına geçebildi onları da dondurdular
Miniminibirler burcuznp evet maalesef biraz yavaş. Ama yine de 6. Gün embriyoları ile gebelik elde eden de çok. Önemli olan sağlıklı olması pgt yaptıracak mısnız