Ben varım. Hamilelikten önce de aşırı misafirseven ya da misafirliğe gitmeyi seven birisi değildim ama şimdi sanırım süreçte insanların neler yapmadığını, önemsenmediğimi, beklediğim alakayı göremeyince uzaklaştım gibi. Genel olarak herkese karşı böyleyim bu arada. Doğum zamanı da kimse gelip gitmesin istiyorum sonrasında da. Direkt olumsuz bir yaşantım olmadı kimseyle ama çok yakınım sayılacak çevreden ilgisizlik, umursamazlık gördüm ve insanlardan soğudum. Kendimle eşimle bebeğimle kalmak istiyorum