Bdyg 37+1 deyim bebek baş aşağı pozisyonda ama kanala girmemiş hala sizin bebekleriniz kaçıncı haftada kanala girdi veya kanala girmesi için yapılacak bişey varmı önerilerinizi bekliyorum