Kızlar normal de 29+3 haftalığım geç döllenme ile gebe kaldım yani hiç âdet görmeden yumurtlama oluşmuş bugün doktora gittiğim devlet hastanesi yine bana 32 haftalıksın bir ay sonra doğumun var dedi bir sürü bilmediğim ilaç yazdı hiç birinide almadım kullandığı cihazın tuşları sökülmüş ekran bi tuhaf hiç bir şey gözükmüyor moralim bozuldu daha hiç bir şey almadım cinsiyette bile belirsizlikler vallaha bıktım devlet hastanesinden hepsine gittim hepsi aynı şey