Melike_mlke canım ilk taş düşürdüğüm zaman öyle bi ağrıyla hastaneye gittim ki doğum yapıyorum sandım sonra taş düşürdüm ondan sonra yine düşürdüm ama 2. De ağrı vs asla olmadı tahlillerde idrarda kan çıkıyordu ama blood vs yassı epitel taş idrar kanallarında kanama yapıyor ondan dediler sadece kendimde şunu farkettim aşırı su içen biriyim o içtiğim suya göre tuvalette dolu dolu idrar yapmıyodum sanki tabi bunlar düzeldi şu an birde tuvalet yaparken bazen sağ ve solda hafif ağrı oluyor onun dışında belirtim şu an yok dolu dolu idrar yapıyorum şu an kaşıntı vs hiçbiri yok bazen sarı akıntım oluyor sadece su iç diyolar kültür temiz olduğu için 1-2 kere şase verdiler inan 4 litre su içiyorum dışarda tuvalet zorda kalmadıkça kullanmıyorum sabah akşam çamaır değişiyorum 90da yılayıp ütülüyorum ama yinede oluyor bu bakteri yani hamilelikte doktor oluyor maalesef diyor