Kızlar benim bir kız evladım var. Hamileyim simdi oglum olucak Allah nasip ederse insallah. Bu sürecte birsürü hurafe okudum ama bendeki en bariz fark kızımda eksi oglumda asırı tatlı yememdi. Sizde durumlar nasıl? Elki cinsiyet ögrenememis annelere yardımımız olur :)