Lavin08 dalyaluna35 en son benim heralde😅20 Aralık daha pik gormedim kuzum ve eşim cok kotu grip oldu 😅😅🤦♀️
rabiabass dalyaluna35 benimde 9 aralık bakalım çok göğüslerimde sızlama var 2 gün önce hafif basladı simdi baya baya ağrıyor pms dönemimde hayatımın hiçbir döneminde göğüs ağrısı çekmemiştim insallah vardır
dalyaluna35 hou yaa, yarin pik olur insallah yapmaya devam, bu ay gec yumurtluyoruz demek ki benim de beklediğimden ilerleyen günlerde oldu 😅
dalyaluna35 Esrasrgn sorma 2 hafta var benim de ama o 2 hafta sanki 2 ay gibi nasil geçecek hic bilmiyorum 🤣🤣
dalyaluna35 hou olabilir bacim bazen şaşıyor degerlendirdin zaten teste devam et pik olur bu 2 güne 😅
shawty8876 hou valla yok gibi ya kendimde pek belirtide aramıyorum bişey oluyosada doğal diyip geciyorum ben
dalyaluna35 Lavin08 ayy bacım çok gecmis olsun 🥲 bol c vit portakal mandalina dayayin kendinize 🥹 ovulasyon testlerini at burdan yorumlarız 🥹🫠
hou dalyaluna35 bugün okuldan sonra yapıcam yine inşallah pik olur yeter ha 🤣🤣 çok akıntım var kasık ağrısı dün geç yaptım ya acaba pik kaçırmış olabilir miyim 🫣
hou Lavin08 benim 18 Aralık canım ben de daha göremedim normalde 11. Gün pik 12 de çatlama olurdu ama sarktı bu ay herhalde takviye kullanmaya başladım ondan olabilir dedim🤔🫠
Lavin08 dalyaluna35 Cok saol kuzum gecen ay 16.gun pik görmüştüm ama negatif oldu bu ayda eşim hasta hala degerlendirme olmadi ama malesef agir grip geçiriyor sansima pik gunu iyilesir se tek gun denemeylede tutcagini sanmiyorum kuzum 13.gun bugun de bu sekilde testlerim
dalyaluna35 Lavin08 evet kuzum konuşmuştuk hatırlıyorum, pike yaklaşmış ama esin hasta oldugu icin pek verimli gecmeyebilir 🥲 yine de denemekten vazgeçme belki de tutar sen degerlendir yine o gunleri tutacağı varsa tek denemeyle bile tutuyor
hou Lavin08 kuzum yaklaşmış pike bugünn olur muhtemelen inşallah değerlendirebilirsiniz. Hiç öyle tek seferden tutmaz diye düşünme olacağı varsa tek seferden de oluyor🌼
umransag Lavin08 ne güzel âdetininizden yedi gün sonra pik görmüşsün ben de 26 Kasım’da başladım ovülasyon testini ama hala pikk göremedim
Lavin08 dalyaluna35 evet canisi bakalim 2025 son ayinda yapcakmi bize şovunu 😅nasip dedigin gibi tek seferdede tutcagi varsa tutar catlama gunude onemli dimi
eliz2026 Benim bat 13 aralık yumurtlama 26-27-29 kasım günlerini değerlendirdim sadece sağ kasığımda batmalar oluyor bende çikolata kist var 15 aydır 1 kez düşük yaptım daha hiç olmadı bu ay olur inşallah 🙏🏻
dalyaluna35 eliz2026 yaa, benim de kurtajim var 5 ay oldu 2. Denememiz 🥹 insallah bu ay guzel bir ay olur ve 2025 son şovunu yapar hepimize 🙏🌸