Valla benim kocam ben aramasam aramaz çoçugu bile umrumda değil bazen işi yoğundur belki derim ama başkası arasa açar ben neden aramıyorum deyince iş çok yoğunum yorgunum vs.bahanelere sığınır insan hiç mi aklına gelmez evde ne yapıyorlar diye sürekli de mesaiye kalmaya başladı desteksiz büyütüyorum çoçugu bazen yemek bile yiyemiyorum çok üzülüyorum 🥹🥹