Bilgesgt Bugün tam 40 haftalık olduk basmadığım tuş denemediğim şey sanırım ben doğuramayacağım😂 İnancımı yitirmeye başladım hurmalar egzersizler merdiven inip çıkmalar eğilip kalkmalar çok sabırsızlanıyorum artık yardım 🤧
Silaaaamom2025 Bilgesgt bende aynı böyle dedim 40+1 de doğurdum stres yapmayın rahat olun orda kalacak hali yok çıkacak bi şekil ama kendinizi kasarsanız açılmada sancı da olmaz hem şuan da hem doğum esnasında ☺️
Rbs06 Bilgesgt 40+2de yaptım bende gelmeyecek sandım ama geldı bol bol uyu suan tek gozum kapalı yazıyorum sana okadar uykusuzm🤣
Bilgesgt Silaaaamom2025 elimde değil artık sanırım her arayan sen artık doğurmadın mı deyince oturup ağlayasım geliyor 😂
Silaaaamom2025 Bilgesgt aynı aynı 😂😂 bende bıkmıştım insanlardan sanki bizim elimizde 😂 gelecek gelecek bugğn yarın eli kulağında 🥰
Bilgesgt Rbs06 vallahi uykusuzluğa razıyım arık bir kucağıma alayım da diyorum Allah yardımcın olsun 😂
Siiimsim 39+6 dayım ssvd istiyorum doktorum 40+4 e kadar beklerim dedi ne sancı var ne nişan moralim bozuk 😢
Bilgesgt Siiimsim 40+2 oldum aynı şekilde 0 sancı 41 de gel suni sancı dediler ama çok korkuyorum suni sancıdan çok kötü şeyler okudum
Siiimsim Bilgesgt ben bgn 40+0 da doğurdum bir gece önce sancılar hafif başladı 5 dk da bire indiğinde doktora gittim 1 cm açıklık vardı sonra birden hızlandı doğum gerçekleşti kendi sancımla oldu doğum
Bilgesgt Siiimsim Ay en büyük hayalim oldu valla maşallah ya hayırlısı ve sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏼
Siiimsim Bilgesgt hiçbir belirtim yokken göğüs pompasıyla masaj ve sağım modunda bir yarım saat meme uçlarını uyardım 2 saate sancılar yoklamaya başladı.
Yasee51 Bende de ne sancı ne nişan hiçbir belirti yok :( artık tüm tuşlara basıyorum gelsin diye bi de erken doğum riski vardı hanfendinin gelesi kaçtı heralde 😑
Bilgesgt Yasee51 bana fenalık geldi sanırım yarın Allah rızası için doğurtun beni diye hastaneye yalvarıcam 😂