serifeakyz Kızlar 22 haftalık gebeyim suyum 6cm kalmış ve su kaçağı da mevcut olduğundan dolayı hastaneye yatışım yapıldı antibiyotik başlandı. Psikolojik olarak bitik durumdayım bu tarz durumu yaşayıp iyi haberler işe taburcu olanlarınız var mı
mehmel54 serifeakyz 16 gün hastanede yattım bu sebepten 23 haftalıktım 10 gün antibiyotik tedavisi aldım su azlığı için bol su iç havuç suyu iç bol bol dinlen ve en önemlisi moral ben 4 yaşındaki kızımdan uzak kalmıştım moralim sıfırdı durumum kötüye gidiyordu ne zamanki moralim düzeldi o zaman düzeldim 16 gün sonunda taburcu oldum sana da çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin 🌸