Merhaba güzel anneler. Dünden beri boğazlarımda tahriş olmuş gibi acı var. Burnum tıkalı başım ağrıyor. Grip oluyorum yüksek ihtimalle. Ve emziriyorum bebeğim 30 günlük. Hastalık daha fazla ilerlemeden kullanabileceğim bir ilaç var mı? Şimdiden teşekkür ederim