Rabia06 Canım geçen perşembe nst’m iyi çıktı. Şuan birşeyim yok 38+3 olduk. Ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ve genital bölgem çok ağrıyor, kasıklarım felan. Bel ağrım olmadı hiç şuana kadar. Heycanlıyım ne zaman gelecek diye bekliyoruz. Allah yardımcımız olsun inş canım ❤️ Ankarada mısın? Nerede yapcan doğumunu?