birdenizanasii rabiaerdemm 6 haftalık ikinciye hamileyim. İlk Kızıma hamileykenki 8. 9. Aylardaki full hareketli zamanları o kadar özledim ki. Keşke 9 ay boyunca haftaya doğuma gidecekmişiz gibi hareketli olsa karnımız yaa kıpır kıpır olsak ahahahahah
Nur1290 rabiaerdemm ne güzel benim ilk gebelik 18+5 oldu hiç bir şey hissetmiyorum ilk diye normaldir heralde
rabiaerdemm Fatma-asar vallahi unutmuşum bi an anlamadım bile 😂 Birşey soracağım soy isminiz asar mı ?
Gokturkmom_ rabiaerdemm Çekmek mi bilmem ama ben hep çok seviyordum şuan da en özlediğim şey diyebilirim 🥺👼
Gokturkmom_ rabiaerdemm Haahah ben çok rahattım oğlum bu ayın 9unda 1 yaşına girecek özlüyorum ya hem hamileliği hem o minicik hallerini🫶🏻🫶🏻🫶🏻
rabiaerdemm Gokturkmom_ ne güzel benim ikisi mide bulantısı ile geçti buda ağrılı geçiyo artık doğduktan sonrası güzel olsun inşallah 🙏🏻
rabiaerdemm birdenizanasii senin hamilelik güzel geçmiş demekki benimki o kadar güzel geçmiyor ben hamilelik sürecini pek fazla sevemiyorum bi an önce bitsin diye bekliyorum 🫠😂