Ben omü de Hüseyin hocaya yaptırdım yarım saate yakın sürdü her şeyi tek tek bakıp anlattı sonra göremediği yerler oldu bebeğin pozisyonundan dolayı biraz dinlen tekrar bakalım dedi biraz dışarda bekledim çikolata yedim dolandım tekrar aldı her şeyi net görene kadar baktı biz memnun kaldık tavsiye ederim