eminaas oysho nun taytları da çok çabuk tüyleniyor. Bir kere kadının biri kasada önümde spor taytını getirdi. Bir kere pilateste giydim ve tüylendi dedi. Kasiyer de çok fazla sürtünme olmadan giyin gibi bir şey dedi normal dedi🤷🏻♀️Ben de içi şardonlı taytını aldım. Üstüne uzattığım kazağın tayta sürttüğü yer tüylendi ilk giyişte. Sırf bu yüzden oysho dan tayt alasım gelmiyor.