Busraatpl Esmaciftci81 bende 36+3 üm benimde karnım aşırı sert, hele yürürken falan hiç rahat edemez oldum kasılıyo sürekli. Ama ilk kızımı normal doğurmuştum bunlar doğum belirtisi değil