ikincikezannee soyleyeceğim şey size çok tuhaf gelecek biliyorum ben en son 25 haftalıkken doktora gittim şuan 35+1 haftalık oldum henüz gitmedimde her gittiğimdede sürekli bebeğin kilosunu sormayı unuttum bırak kilosunu şikayetlerimi bile anlatmayı unutuyorum heycandan benim ilk gebeliğim doktor herşey normal diyince aklımdaki bütün şikayetler uçup gidiyordu 😁