Amniyosentez yaptırdım kromozom sayısı tam çıktı fakat kromozomlar arası değiş tokuş olmuş olabilir ve bebekte bir sorun olabilir. Ama nasıl bir sorun olacağı veya olup olmayacağını ancak doğumdan sonra anlayabiliriz dendi. Bu değerlerden anlayabilecek olan veya başına böyle bir şey gelmiş olan var mı? 